Barmanagement 2022-2023
v.l.n.r.: Rosa van der Putte (Hoofd PR), Alexander Pols (Secretaris), Pelle ter Haar (Voorzitter), Fleur Pennings (Vice-voorzitter), Job Hoofs (Hoofd Voorraden)
Voorzitter - Pelle ter Haar
Dit jaar ben ik de voorzitter van de gezelligste commissie die de MFVR rijk is, namelijk de BarCommissie! Mijn voornaamste taak is dat alle organisatie rondom de BarCommissie soepeltjes verloopt zodat al onze BarCo-toppers jullie met veel plezier kunnen serveren van overheerlijke tosti’s of een bakkie pleur. Daarnaast fungeer ik als tussenpersoon tussen het bestuur van de MFVR en de BarCommissie. Samen met de Assessor Bar heb ik vaak gesprekken om de gang van zaken van ’t Vat te bespreken en te evalueren. Dit bespreek ik naderhand met het hele meauie management. Daarnaast leid ik maandelijks de BarCo vergaderingen en organiseer ik om de zoveel tijd het Papa Pelle gesprek voor alle BarColeden om te peilen hoe het met iedereen gaat. Naast het aanspreekpunt zijn voor de commissie, hoop ik dit samen met de rest van management ook te kunnen zijn voor al onze Vat bezoekers ;). Ik hoop je snel in ’t Vat te zien en schroom niet om mij aan te spreken (om samen een bak te trekken) of gezellig een potje Jenga te spelen!!
Vice-Voorzitter & Management Aankleding - Fleur Pennings
Als vicevoorzitter van de allerleukste BarCommissie is het mijn taak om onze voorzitter te helpen waar nodig. Dit houdt in door te helpen met aanvullen van de agenda voor vergaderingen, door bij te springen als Pelle het druk heeft, maar natuurlijk ook door te zorgen dat alles soepel en gezellig verloopt. Ook ben ik dit jaar hoofd Aankleding en Activiteiten. Samen met mijn 4 toppertjes van Aankleding bedenken wij een leuk en passend thema voor iedere borrel waarbij wij ‘t Vat om toveren in die sfeer. Ook shoppen we de leukste aankleding voor ‘t Vat en houden we het krijtbord en onze parel van een fotopaal up-to-date. Als Hoofd Activiteiten probeer ik samen met Alex de BarCommissie zo hecht mogelijk te maken door leuke activiteiten te organiseren. Kom gezellig een keer een tosti eten of drankje doen in ‘t Vat, en spreek me vooral aan!!! Ik ben altijd in voor een praatje ;)
Secretaris & Management Activiteiten - Alexander Pols
Ik ben dit jaar de secretaris van de BarCommissie. Dit houdt in dat ik me vooral bezig hou met het maken van roosters voor de bardiensten en voor onze fantostische borrels en tijdens vergaderingen maak ik altijd de leukste, mooiste en vooral grappigste notulen. Omdat ik deze taken nog niet genoeg vind zit ik ook in het meest creatieve subgroepje van de BarCo, Aankleding dus. Samen met de rest van Aankleding zorg ik er dus voor dat ’t Vat er altijd zo prachtig mogelijk uitziet.
Naast deze al zeer belangrijke taken ben ik binnen de BarCo altijd wel met iets nog belangrijkers bezig, namelijk gezelligheid. Of het nou samen een tosti eten is, gezellig een pilsje doen bij breek de week of bij uitgaan de longen uit ‘t lijf zingen, ik ben altijd bai om zo met elkaar de sfeer Hoogh te houden! Als je tijdens een druk tosti spitsuur voor de bar staat om te bestellen en Suzan en Freek staat op, dan heb ik waarschijnlijk dienst dus bestel zeker op zo’n dag een tosti om de lekkerste tosti’s van mij te krijgen. Naast m’n wekelijkse bardienst ben ik eigenlijk elke dag in ’t Vat te vinden, dus als je nog vragen hebt, gezellig een tosti wil eten of een spelletje wil spelen onder het genot van een lekkere koude goudgele rakker, spreek me aan en ik doe met je mee. :) Tot snel in ’t Vat!!!
Hoofd Voorraden - Job Hoofs
Dit jaar heb ik de eer om één van de prachtige subgroepjes van de BarCommissie te mogen leiden; Voorraden! Wij zijn samen verantwoordelijk voor het hele assortiment van ’t Vat. Tweemaandelijks vergaderen wij over het huidige assortiment. We brainstormen over nieuwe ideeën om het assortiment uit te breiden en te verbeteren. Ook zorgen we ervoor dat er genoeg is van bier, snacks en natuurlijk tosti’s! Mijn taak is om dit gezellige groepje te begeleiden en samen met hen en de Assessor Bar de voorraad op orde te hebben. Een andere verantwoordelijkheid die wij dragen is het maandelijks verzinnen van opties voor het Product van de Maand en de Fantostisch. Deze opties worden dan uiteindelijk behandeld in de BarCo-vergaderingen en daar wordt met heel de BarCo gekozen. Wij zorgen er graag voor dat iedereen in ‘t Vat een product kan kopen dat zij lekker vinden. Heb jij nog vragen of ideeën voor een goed product? Kom dan vooral langs ’t Vat voor een gezellig praatje en wie weet zie je jouw product dan binnenkort terug in het assortiment!
Hoofd PR - Rosa van der Putte
Dit jaar vervul ik de functie van Hoofd Promo binnen het management van de BarCommissie. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor het aansturen van mijn vijf promo parels, die er voor zorgen dat al het nieuws uit ‘t Vat bij zo veel mogelijk studenten terecht komt. Door middel van posters, insta stories en post’s op @tvat2012 en collegepraatjes promoten wij nieuwe producten uit ‘t Vat en activiteiten zoals onze BarCoborrels. We zetten ons dit jaar extra in om de activiteiten goed en tijdig bij zo veel mogelijk studenten bekend te maken. Naast mijn functie als Hoofd Promo probeer ik samen met mijn management met ons lieve zooitje ongeregeld in toom te houden en ben ik vaak in ‘t Vat te vinden. Verder ben ik altijd aanspreekbaar voor vragen, ideeën of gewoon een gezellig praatje of drankje.
Assessor Bar - Anne van der Sterren
Oud Barmanagement
Barmanagement 2021-2022
- Kim le Noble - Voorzitter
- Bart van Hooijdonk - Vice-voorzitter & Management Aankleding en Activiteiten
- Toon Nieuwpoort - Secretaris
- Annika Dingenouts - Management Voorraden
- Bram Monkel - Management Promotie
- Floor ten Have - Assessor bar
Barmanagement 2020-2021
- Vera Driedijk - Voorzitter
- Wessel van Poecke - Vice-voorzitter & Management Voorraden
- Maxim van Bragt - Secretaris
- Roos Carabain - Management Promotie
- Emma van Hemert - Management Aankleding en Activiteiten
- Joep Neven - Assessor bar